stan en snabbis

2014-01-16 • 20:23:52 / life of matilda
jag va tvungen att dra in till stan snabbt för att se om jag kunde hitta någon bikini och lyckligtvis gjorde jag det wejwej! ska göra en sak i helgen som jag inte tänker avslöja än och ah då måste jag ha en bikini och mina gamla va jag inte sugen på att ta på mig, köpte två över delar och en underdel plus två andra saker så tänkte visa er de imorgon! :) 
nu ska jag dra igång med plugget, sent menmen så fick de bli! måste till skolan imorgon för att göra mitt prov sen vill jag inte missa mer, får kämpa min upp och iväg :)

#smile
 

Kommentarer
Postat av: moa

svara på våra kommentarerna då??

2014-01-16 ♥ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram