Vilken helg!

2014-03-03 • 10:56:22 / life of matilda
Sån härlig och bra helg jag haft! Spenderat två hel dagar på ghs med min bästavän, kollat massa hoppning och annat. Även vart på framridningen och i stallen osv! Jätte roligt verkligen. Taggar ihjäl till nästa år redan!
Igår när jag kom hem fick jag veta att novis skulle sova här och att jag skulle passa henne idag. Såklart tacka jag inte nej till de så dagen idag består av massa hundmys och promenader. Min älskade pojkvän kommer hit också, perfekt studiedag. Behöver även dyka ner i plugget sen så det ska göras också förhoppningsvis. 
Ikväll är det fotbollsträning också :) dagen är full med saker!:)

Goaste




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram