Snällaste vännens

2014-01-17 • 08:01:12 / life of matilda
Godmorgon! Fanny smsade precis och sa att hon va påväg hit nu! Hur gulligt som helst med tanke på att vi börjar om 1 timma och 40 minuter! Så vi ska väl snacka och göra iordning oss inför skola , inte för de är ngt speciellt menmen! Idag ska jag iaf först till skolan till kl 14:00 sen ska jag vänta i skolan till 16:30 då Kevin slutar och sen ska vi äta i Kungälv och sen träna för vi har bokat ett passa, ska cykla så de blir kanon eftersom de är super bra rehab för mina knän! Hoppas vi kommer med på passet för nu är vi reserv :) menmen så ser dagen ut och antingen sover jag hemma eller så sover jag hos Kevin!
Ha en bra fredag!


Super fina Fanny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram