Ont överallt haha - riktiga idioter finns de

2014-01-05 • 21:43:50 / life of matilda
Imorse mötte vi Ytterby och vann med 2-1 vi va såååå glada sjukt!
Sen va de bara att ladda om för vi hade bildat ett 97/98 lag som  vi mötte damlag med, pin haha! två stora förluster och den en oavgjord match, kan ju säga att vi spelade katastrof med som 16 åring spela mot stora 30 åringar så tar de inte så hårt, är knappt arg :) dock är de ju synd att det finns sånna sjuka idioter på läktarna som beter sig som svin när vissa av dom redan åkt ut ur cupen, sen hacka på oss haha nej de är pinsamt och patetiskt! Riktigt omoget är de och hoppas verkligen ni fick ut något av de era små äckel :))
Nä skit samma! Nu är jag hemma, mina knän värker som bara den, kommer sova gott inatt de känner jag på mig! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem tog alla dessa snygga bilder?!
Måste vara en fantaskisk fotograf, man ser att den som tog dessa kort är helt klart en naturbegåvning.

Svar: Jo hon heter Michaela och är verkligen en naturbegåvning ;)
Matilda Höjer

2014-01-05 ♥ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram