Mysigaste som finns

2014-01-06 • 14:05:21 / life of matilda
Min systers kompis ida har en liten hund som heter Nova så när dom är med varandra brukar jag passa på att sno Nova för att mysa och njuta av hundlivet haha.. hon är ju bara så mysig!

Idag kom även min Michael kors plånbok som vi beställt så tänkte visa den senare idag, gillar den väldigt mycke dock va den lite mindre än va jag trodde men skit samma! Så bild på den kommer upp senare!
Men nu ska jag förstätta mysa haha!

Fina Nova, bild av mig!:)



Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Åh vilken sötnos! ^^ Hur gammal är hon? :D
Fin blogg förresten :)
Kram!

Svar: ja visst är hon! hon är 3 år gammal! :Ddetsamma verkligen! kram :)
Matilda Höjer

2014-01-06 ♥ 23:59:46
URL: http://isabellh.se/
Postat av: Isabell Hedberg

Sv: Åh, önskar jag hade en också, de är så fina och charmiga ^^
Tack så mycket! :D
Kram!

2014-01-07 ♥ 00:02:10
URL: http://isabellh.se/
Postat av: E m e l i a G u n n a r s s o n

okej, där började jag lipa haha.. lilla snutten<3

Svar: Nämen du.. Sötis! <3
Matilda Höjer

2014-01-11 ♥ 21:48:17
URL: http://craveforfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram