inte på humör igår

2014-01-14 • 09:24:44 / life of matilda
Godmorgon!♥
blev aldrig att jag kände för att uppdatera igår, va på lite dåligt humör efter att jag vart hos sjukgymnasten/läkaren, på grund av mina resultat oså, tänker berätta om det i ett inlägg senare. 
idag är det iaf skola, vaknade upp till massa snö ute vilket är så mysigt! dock jobbigt när man ska träna och rida men de hinner försvinna innan jag får göra det igen... ska till gymmet direkt efter skolan och köra egen rehab. ska tillbaka nästa veckan och har fått massa övningar jag måste göra varje dag. så det är planerna idag, vi hörs under dagen, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram