frågor om mitt 2013

2014-01-02 • 12:32:00 / life of matilda
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Svar: jadå, jag reste utomlands själv tex,

 Hur har ditt 2013 varit?
svar: grymt, har verkligen varit ett så himla bra år, visst har de funnits down perioder men inte många!

 Blev du kär i år? 
svar: min kärlek till min älskade pojkvän växer hela tiden! så ja!

 Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
svar: 20 mars då vi åkte till polen, en resa som jag aldrig kommer glömma, sjukt

Vad är din största framgång 2013?
svar: framgång och framgång men tävlade bohuscupen med helt okej stilpoäng, det är jag nöjd över!

 Vad spenderade du mest pengar på.?
svar: kläder, mat haha..
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
svar: mina vänner, pojkvän och familj såklart men även väldigt glad och lättad över att jag känner mig nöjd med mitt gymnasieval och nöjd med klassen.
 
Vem har du umgåtts med mest?
svar: min familj, kevin och klasskompisarna som man träffar varje dag,,
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
svar: ja och jag är så himla lyckligt kär!
 
 
 Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
svar: nej tror jag inte, eller en resa till värmen!
 
 
 Vad gjorde du på din födelsedag?
svar: var först i skolan sen bowla jag med min familj och kevin, sen käka vi på restaurang :)
 
 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
svar: ja klart, om pepsi inte dog. de krossa mitt hjärta verkligen.

 
 De bästa nya människorna du träffade?
svar: nya människor, måste vara mina nya klasskompisar och framför allt fanny som jag är så glad att jag träffat, känns som jag kännt henne hela livet, hon är bäst
 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
svar: du måste tro på dig själv, för du kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram