Behöver skriva av mig..

2014-01-27 • 23:54:54 / life of matilda
Allt kan ändras så fort känner jag just nu.. Dom vet hur mycke jag vill detta.. Typ mer än något annat just nu. Det skulle vara en sån motivation i skolan, att längta till de datum och hela den grejen.. Känns så tråkigt om som ska förstöra min längtan och vilja att göra detta med ett "nej" fy bara tanken får mig att typ verkligen bli ledsen,. Försöker tänka positivt men magkänslan säger annat.. 

Aja kände att jag behövde skriva lite.. Alla tankar kommer ju som vanligt när man ska sova och vet att man verkligen måste sova för att orka upp.. Är så otaggad på skolan just nu att jag bara vill lägga mig ner på golvet och ge upp.. Orkar inte mer just nu med skolan.. Ge mej lov!! 2 veckor kvar.. Känns som en evighet..
Nä nu ska jag sova, får kämpa mig upp imorgon även om de mesta trycker ner mig och säger att jag borde stanna i sängen.. Hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram