bästa nii!!

2014-01-06 • 23:05:53 / life of matilda
blir så glad när jag ser att statistiken går uppåt! ni är helt klart bäst! håller precis på att göra lite inlägg inför imorgon! 

Håller på att kolla på paradise hotel som är väldigt efterlängtat. imorgon ska jag bara ta de lugnt. min kropp är typ paj, mina knän värker och lite annat  så blir att vila upp mig. hoppas att jag ska kunna rida på torsdag för de vill jag verkligen, snällaste sara tog stallet åt mig imån! kommer ett inlägg ang de imån! hoppas ni ser fram emot min bloggning imån! :) men nu ska jag sova, så vi hörs imån för detta blir sista inlägget för idag.! pussss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram