Bästa kvällen!!

2014-01-31 • 22:37:09 / life of matilda
Aså jag dör! Denna kväll va den roligaste på länge, vi har skrattat som fan och jag kommer ha träningsvärk i magen! Har även gråtit av skratt ca 10 gånger haha! Kan verkligen intyga att jag har dom härligaste vännerna! 
Va iaf tvungen att åka hem nu vilket va väldigt tråkigt.. Dock måste jag upp 05:30 imorgon så måste verkligen sova.. Cup med zonlaget väntar imorgon och jag är så mätt att jag rullar fram fattar inte hur jag ska klara att spela två matcher haha åherre aja de tar vi imorgon! Blir hämtad 06:55 så dags att gå och lägga sig! Natti vänner!
Bilder får ni imorgon!!
Mys outfit var de ja :)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram