Är detta ett skämt..

2014-01-08 • 06:42:50 / life of matilda
Tror ni jag kunde sov igår? Svar nej.. Aså nu när mitt alarm ringde trodde jag helt ärligt att det va ett skämt! Jag pallar inte gå upp så passar på att blogga medan jag tvingar mej själv att hålla ögonen öppna, ser redan nu fram emot att komma hem och lägga mig i sängen.. Dock går jag 8-16 idag och de suger att gå så länge första dagen.. Aja får väl försöka orka! Vi hörs under dagen för nu måste jag dra mig upp..

Ha en bra första eller för vissa andra skoldag!:)




Kommentarer
Postat av: indra

gör mer videor om dagen, mycket i skolan filma kompisar och speciellt killarna i din klass, snälla du är så sjukt snygg och söt!!

2014-01-08 ♥ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram