åh äntligen

2014-01-30 • 23:26:53 / life of matilda
kolla vad fint det blev här på bloggen nu, är svin nöjd! dock bara tillfällig header tills jag orkat dra mig ut i kylan  och tagit nya bilder så denna får det bli sålänge, känns kul att det är nytt här och ska försöka uppdatera med mycke bättre inlägg! 
Dagen idag tillbringades i stallet, red på ängen i snökaoset dock va det hur mysigt som helst och vi hade såå kul eftersom båda hästarna va rätt mycke i luften idag, mycke överskotts energi men det är kul dock känns det som att man gräver sin egna grav genom att rida barbacka på ängen när det är -5 haha.. aja båda satt iaf kvar! sen när jag kom hem duschade jag och kollat på tv sen dess.. ska läsa lite på mitt prov jag ska ha imorgon, lite sent kanske men läste förut idag så känns lugnt! vi hörs imorgon! 
p&k ♥
 


 my everything, love you sooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram