nya saker på gång

2013-09-14 • 18:22:07 / life of matilda
anledningen till att jag inte uppdaterar är att jag vill vänta till jag fått ny header och design för det ska jag snart få förhoppningsvis, har pratat med en tjej som ska hjälpa mig så hoppas det löser sig så fort som möjligt. sen är det även att blogg appen inte fungerar som jag vill för när ja uppdaterar från den blir bilderna små och det är inte speciellt fint..
menmen längtar efter ny design :D
 
har även shopping och annat jag vill visa men de kan jag visa imån :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram