mysigaste

2013-09-12 • 22:27:27 / life of matilda
hej ♥
lite dålig uppdatering idag, men va först i skolan till 4 sen åkte jag hem och käkade och sen åkte jag till stallet där även sara va så vi red ut i skogen och klättrade, sååå sjukt läskigt då sara alltid tar dom sjukast vägarna som man tror är omöjliga att rida på, sen blev det även mörkt eftersom vi va ute i lite över 2 timmar, så himla mysigt!  blev hämtad vi 9 och sen dess har jag duschat och ätit lite så nu drar plugget igång :( mindre kul men de löser dig nog!

bild från uteritten :) i solnedgången
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram