missnöjd med min kropp

2013-09-24 • 15:10:00 / life of matilda
#MOTETTSUNDARELIV
återigen skriver jag detta inlägg men denna gången menar jag det, nu är sommarlovet slut och dags att ta tag i detta.  jag har vart ganska nöjd med min kropp fram tills i år, jag tränade så sjukt mycke fram till i år då mina knän började svika mej, så nu är jag inte längre nöjd över min kropp och ska därför göra något åt det, så nu hoppas jag kunna ändra på det så jag kan känna mig bekväm i min kropp igen!

Hoppas ni kan hjälpa mig att bli motiverad!

wish me good luck
 
 
 


Kommentarer
Postat av: --

Hej!
Din blogg är jättebra men jag undrar om du kunde skriva lite mer om hästarna, lägga ut mer bilder när du rider osv.
Sen undrar jag också hur du tar hand om ditt hår när det är så långt och fint? :)
kram

2013-09-24 ♥ 16:20:58
Postat av: Gabriele

Du ska inte alls vara missnöjd! Tror Kevin är den lyckligaste att få ha en tjej som dig! Kevin är nog skitnöjd rent ut sagt! <3

2013-09-24 ♥ 17:09:27
Postat av: thorildbarn

Du är smal som en pinne, nej men allvarligt talat man ser dina muskler, du är perfekt Matilda vill inte säga vad jag heter för då blir det pinsamt men dus ska i alla fall veta att du alltid ska vara nöjd med din kropp.. jag tycker själv att jag är tjock :(

2013-09-24 ♥ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram