måndag 23/9

2013-09-23 • 12:39:17 / life of matilda
Då var det måndag igen, gick upp vid 10 och tog det lugnt kanske lite för lugnt, fick springa som en idoit till bussen haha.. hann iaf och började 11:45 så sitter nu på företags ekonomi lektionen och tänkte snabbt uppdatera, känner mig helt tom utan min mobil.. tror hela tiden att jag tappat den hehe.. 
efter skolan ska jag och fanny som äntligen är tbx i skolan åka in till stan så ska jag kolla om tre har en lånemobil och hon ska kolla på en klocka så de blir mysigt! hörs senare kommer även tidställda!

ha en bra måndag ♥
fulaste bilden som jag stress tog i morse innan jag sprang till bussen..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: michis:D

Såjaaa

2013-09-23 ♥ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram