kvällens räddning!

2013-09-19 • 19:51:09 / life of matilda
jag orkar inte vänta med bloggningen tills designen är klar då jag nte vet när den blir klar så tänkte försöka blogga som vanligt ändå!

idag har jag iaf vart i skolan och efter det klippte jag mig. aså aa är väl sådär nöjd tycker de blev för kort. min frisör sa att de knappt va slitet som vanligt men bestämde mig för att klippa lite extra så jag slipper klippa mig på ett tag men det blev väldigt kort (för mig) jag menar ni kommer säkert tycka det är långt men det känns som en stor skillnad för mig iaf! aja.. efter det drog jag till stallet och fixade de, snackade med sara om det mesta som vanligt så de va mysigt! på vägen hem fick jag tjatat till mig lite mys gott inför ikväll då jag och mamma är ensamma inatt så vi passar på att mysa framför tv:n tsm haha :D aja nu ska jag ner till mami så hörs vi sen!

kvällens räddning + tända ljus ♥

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh mysigt!!

2013-09-19 ♥ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram