Godmorgon

2013-09-28 • 12:11:09 / life of matilda
Hade väldigt kul igår och kom hem till Emma vid 12 och vi la oss väl vid 1, svin trötta båda två haha,, skönt att träffar henne eftersom vi knappt hinner ses längre :( det va även väldigt trevligt art träffa alla andra tjejer, jätte mysigt! Ny ska jag iaf åka och byta ett par skor och sen ska jag hem och plugga en stund, kvällens planer är inte riktigt bestämda än.. Men a uppdaterar snart er igen! Även bilder från igår! Missa iinte!

Jag och bebo, oseriös bild



Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram