fredag den 13:onde

2013-09-13 • 13:15:18 / life of matilda
skönt med fredag men mindre skönt att de är otursdagen.
dagen startade med att min syster mobil slutade fundera bara sådär, as konstigt men de är ju som sagt oturs dagen. min familj åker iväg för min syster ska spela nån cup med dom bästa i sverige så hoppas det går bra för dom! jag åker inte med för jag har match och kevin fyller och plus stallet så stannar hemma.
ikväll är planerna inte så speciella, så om nån vill hitta på något eller så är det bara att skriva till mej haha..
 
aja ni får tacka michis för uppdateringen för det va hon som påminde mig :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram