5 saker jag gillar/ogillar

2013-09-28 • 12:32:01 / life of matilda
5 saker jag ogillar
- folk som man inte kan lita på som säger att man kan prata med dom om allt. även folk som skriver finns och sen gör dom inget åt saken, utan bara skriver så.. 
- regn och när det blåser, så hemskt haha!
- tidiga morgonar, när man måste gå upp innan 9 är hemskt.
- hatar verkligen att läsa när andra ska utomlands så sitter man själv här i kalla sverige.
- när det är för mycket plugg i skolan så man inte hinner tänka på annat än skolan.

5 saker jag gillar:
- när solen skiner och det är varmt
- när jag får tillbaka ett prov som det gått bra på (y)
- älskar power cow! en milkshake typ.
- känslan efter ett tränings pass är bäst!
- nybäddad säng & nyrakade ben, mmhhhhh!

 

Kommentarer
Postat av: michis:D

du glömde skriva mitt namn på "5 saker jag gillar"

2013-09-28 ♥ 13:25:10
Postat av: Heidi

och mitt! hhihi

2013-09-28 ♥ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram