2 timmar till avfärd hehe..

2013-09-20 • 16:12:42 / life of matilda
dagen i skolan idag gick väldigt fort men den va väl sådär, va inte på bästa humöret idag pga massa saker som jag inte orkar ta upp här just nu.. menmen då va denna skolvecka över och de känns väldigt skönt med helg! nu är jag hemma och ska äta choklad och skriva klart en debattartikel som ska lämnas in ikväll men eftersom jag om ca 2 timmar möter upp mina älsklingar och sen drar ut till mitt sommarställe och har huset för oss själv så måste jag skriva klart den nu :) ska även publicera måndags filmen haha.. 

 

Kommentarer
Postat av: Alice

svar:
Men säger du snyggaste!!!

2013-09-20 ♥ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram