Vad skulle jag göra utan er kära kompisar

2013-10-22 • 23:34:16 / life of matilda
Träningen dödade mig haha, mina ben är så döda men de är sjukt skönt! Tog en lång dusch för att rensa tankarna, år så fruktansvärt arg nu igen haha. Guuuud sjukt arg, så fick bli ett samtal om allt möjligt med min kära vän Michis, skönt att få prata av mig lite haha åh aså kommer säkert bli en skit dag imorgon för känner mig as osäker på proven, har spanska, samhäll och juridik så himla svårt att få in allt.. Aja nu ska jag sova och imån ska jag försöka gå till skolan, måste göra proven iaf! 
Skulle bli så glad om ni kommenterade mer! Ser att statistiken är bra så bara kommentarerna som saknas!!


Såhär känner jag just nu






Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild!!

2013-10-23 ♥ 00:08:36
Postat av: Michis:D

HAHA bilden orkar inte

2013-10-23 ♥ 07:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram