så glad att jag har dig finaste

2013-10-06 • 21:31:00 / life of matilda
kom precis hem från stallet efter ett svettigt ridpass på ängen, lillskrutt va super taggad så blev lite racing blandat med arbete :) 
sen blev det så mycke mys idag, aså goaste hästen nånsin, så otroligt tacksam att ja får chansen att rida denna otroligt snälla och fina häst, kommer nog aldrig träfffa en mer underbar häst, hon är verkligen bäst! mår alltid lika bra av att vara i stallet och även av att sitta på din rygg, har utvecklats väldigt mycke på henne då hon är en riktig läromästare, helt enkelt världens finaste och bästa häst!
tack goa sara som låter mig rida denna stjärna, tuussseeen tack <3
 
lite bilder från tiden jag ridit henne :) 
jajaja igga min goa dubbelhaka

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: michis:D

hahahahah goaste bild högst upp!

2013-10-06 ♥ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram