Plugg som vanligt

2013-10-18 • 00:24:23 / life of matilda
De här jävla plugget tar upp all min tid :( nästa vecka har jag 4 saker till onsdag en 1 sak till fredagen, aså skjut mig.. Varav 3 av dessa saker är prov.. Fattar inte hur jag ska kunna lära mig detta.. Skulle gärna ta sommarlov ett tag! Men blir lite motiverad eftersom jag åker till Milano med mitt fotbollslag nästa lördag, super mysigt'

Imån tänkte jag svara på lite kommentarer så om det är något ni undrar oså så fråga på så svarar jag imorgon! Bestämde mig även precis för att jag ska bli bättre med finare bilder till bloggen.. Känner att jag slöat lite de senast, vad skulle ni tycka om att jag lägger upp fler videos? :)
Aja nu ska jag sova, natti!




Kommentarer
Postat av: michis:D

du är så snygg Milda Matildaa!

2013-10-18 ♥ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram