nu blåser de verkligen!

2013-10-28 • 20:59:05 / life of matilda
guuuuud kollade precis ut och såg att träden typ halv ligger ner så gick ut och de blåser fan sjuukt mycke nu, aså verkligen galet. rätt så mysigt när jag sitter här inne dock men hoppas det inte händer något allvaligt bara.. 

sitter i min säng och kollar på cancer galan och mår skit, livet är så himla orättvis, tycker så himla synd om dom som har cancer och dom i deras närhet. sitter här i min ensamhet och gråter typ så illa är det. 
ska nu ringa in och skänka massa pengar, tycker alla borde göra det. verkligen. 

love you girls!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram