dubbelpass

2013-10-22 • 18:47:00 / life of matilda
har bokat in mig på två 30 minuters pass, så det blir säkert jätte bra, har kört indoor förut med aldrig det andra så ska bli spännande att gå på det. gjorde mat till mig och min familj precis, pastasallad med bacon, kyckling, fetaost och massa goa grönsaker. det blev så gott och kände att jag fann min plats i köket ;) hehe..ska bli skönt att komma ut lite, legat inne hela dagen och känner mej lite bättre, jag smittar ju inte så det är ingen fara att gå till skolan egentligen det är bara att smärtan är sjuk så går knappt att sitta/stå ibland. men nu mår jag lite bättre, tabletterna värkar och då passar jag på att träna för att tänka på annat! vi hörs efter, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram