Söndag igen

2013-11-10 • 12:16:17 / life of matilda
Känns som de är söndag hela tiden.. Aja vaknade imorse med typ halvt träningsvärk i magen, antagligen för att jag skratta så mycke igår! Först va jag på föreläsning på sportlife med Emma och sen fixade jag min kusins hår.
Sen vid 5 kom Emma och hennes mamma hem till oss,  jag, Emmas mamma, Emma och min mamma skulle ha lite mys så vi gjorde mat och sen vid 9 åkte vi på bio, så himla mysig och skrattade sjukt mycke som vanligt när jag är med Emma haha... 
Nu ska jag göra ordning mig och äta lite sen får vi se vad som händer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram