Önskerubrik - min klass

2013-11-02 • 14:34:17 / life of matilda
tänkte köra en av öskerubrikerna nu. 

min klass ek13b vet inte riktigt hur jag ska börja men vi bara kör på nu.
första dagen i nya klassen va jag sjukt nervös eftersom jag inte kände någon utav tjejerna, jag kände bara ca 3 killar sen innan, För mig kändes det som att alla tjejer redan hade en kompis eller vad man ska säga, aså att dom redan hade en så dom inte va så sugna att skaffa nya vänner direkt men jag hade väldigt fel. första dagen satt jag brevid michis och heidi. heidi hade jag träffat en gång innan fast för typ två år sen så vi kände inte riktigt varandra. men det gick bra iaf och jag började umgås med dom och även clara. efter några dagar kom även fanny till klassen vilket jag va överlycklig över haha eftersom jag hade träfat henne en gång innan så kändes det skönt när hon började, det slutade iaf med att jag nu umgås med michis, heidi, fanny och clara, sen började även louise som vi också umgås med och även xenia. vi är nu väldigt tajta och jag är så glad över att jag lärt känna dessa urgoa tjejer!

jag är väldigt nöjd med min klass, resten av tjejerna jag inte nämt i  min klass är riktigt sköna och snälla så ser verkligen fram emot att lära känna dom bättre under dessa 3 åren. jag trivs väldigt bra i klassen eftersom det är en väldigt "lätt" klass, det är inte spännt utan dom flesta (speciellt killarna) bjuder på sig själva och det gör att stäminingen i klassen blir väldigt bra, killarna i min klass är även väldigt roliga och goa.
visst de är klart jag gärna skulle slippa typ vissa i min klass men så är det alltid, man passar inte med alla och det spelar ingen roll vilken klass man går i det kommer som sagt alltid vara så.
jag ser iaf fram emot att gå 3 år i denna klassen, tror det kommer bli super! 
 
lite goa lägerbilder haha..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Går du i samma klass som Samuel De oliveira? :)

2013-11-02 ♥ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram