Michis gästbloggar!

2013-11-27 • 14:01:54 / life of matilda
Michis här som ni ser på rubriken. Sitter på svenskan och jobbar lite med referat texten. Matilda håller på med sina naglar och biter på dem. Mysigt & fräscht.  Gissa vems hand som är vilken(kommentera) 


Dagens outfit för milda Matilda
Är en riktig business woman outfit. Hon har på sig vita byxor från "jag vet inte, Gina kanske" - Matilda
Sedan en kavaj från Newyorker, en vanligt basic linne från Gina och ett par bruna Johnny bulls. 
Outfit för Michis är en prickig klänning, svarta genomskinliga strumpbyxor , en grå långkofta och ett par bruna Johnny bulls. 
Maten idag var fan inte så jävla god. Kanin mat enligt mig när det inte är något slags kött med i bilden. Vi rusade ner till donken istället på våran korta rast. 

Fakta om mig (Michis) 
Gillar mat
Go och glá

Hejdå och ha en bra dag! 




Kommentarer
Postat av: matilda haha.

Jag tror att dom långa naglarna är mina ;) och dom korta efterblivna naglarna är dina ;))

2013-11-27 ♥ 14:07:13
Postat av: Sofia g

Hur kan hon bita på dom långa? För dom långa är Matildas!:*

2013-11-27 ♥ 15:22:56
Postat av: En i klassen

Micaela har korta

2013-11-28 ♥ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram