Klippa av mig håret..

2013-11-27 • 11:18:42 / life of matilda
Hej! Just nu sitter jag i skolan, lektionen innan lunch och jag är svin hungrig, trött och allmänt dålig humör på grund av mitt hår.. Såhär är de, jag märkte att min hårbotten va lite torr så duschade med head and shoulders eller va det heter, så använde jag det dagen efter igen, alltså söndag och måndag, sen på kvällen när håret torkat de sjukt ut, så galet fett så gick in i duschen för att tvätta med mitt vanliga shampoo, gjorde de 3 gånger och det blev inte bättre så igår duscha jag de 4 gånger och de ser fortfarande ut som att jag lagt ett smörpaket i håret så idag ringde jag min frisör så ska dit sen så ska hon kolla på de, just nu är jag då trött på de så jag vill klippa av de :((
Nä nu ska jag jobba lite då vi hörs sen!
Mysbild på mig och Michis från förut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram