Ibland aså - så dålig

2013-11-17 • 18:15:12 / life of matilda
Mår lite skit just nu.. Red så jävla dåligt idag och fick verkligen insett att jag suger på att rida. Dock är Jasmine som vanlig gosig och försökte medan jag sabbade allt och de suger så hårt, mitt självförtroende har sjukt till noll just nu och känner att jag inte vill något annat än att lägga mig och sova. Visst hon gick bra ibland men de gick så skit dålig, tack Sara som orkade med mig även om jag sög. Känner att detta va så pinsamt att hon fick se att de gick så dåligt.. Aja nä nu ska jag gå in i duschen och försöka att inte deppa ihop!
Bara att inse att jag är dålig




Kommentarer
Postat av: Louise

Du är grym! Säg inte så gmn!!

2013-11-17 ♥ 18:39:23
Postat av: Alice

Förstår precis vad du menar, man känner sig så värdelös när det bara inte funkar & man vet att det är för att man inte är tillräckligt duktig. Jag tycker det är bra att du inte skyller på hästen som sååå många andra gör efter ett dåligt ridpass, men tryck inte ner dig själv så mycket!!! Bara att öva vidare och utvecklas ännu mer duvet, man måste ha skitridpass för att kunna bli bättre :)

Svar: Tack så mycke för denna kommentar, känns skönt att inte vara ensam om att ha känt såhär. Det är verkligen inte hästens fel så tycker de är viktigt att lyfta fram det för hon är en guldponny! Sant som du säger bara att träna träna träna och hoppas att det ger resultat! Tack igen!<3
Matilda Höjer

2013-11-17 ♥ 21:21:28
URL: http://classicalpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram