Gooooos

2013-11-03 • 11:26:37 / life of matilda
Godmorgon, vaknade först för en gångs skull, legat över en timma och väntat på att dessa segproppar ska vakna men nu äntligen fick jag liv i dom genom att dra ut luften i deras madrass haha aså dog av skratt ett tag där.. 
Nu ska vi gå upp och käka lite frukost och sen får vi se vad som händer, det har blåst och regnat sjukt mycke och nu är det blå himmel helt plötsligt här ut på Marstrand, alltid fint väder vid kusten typ.

Inte speciellt mycke luft kvar eller vad säger Michis och Heidi?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram