För stark nu

2013-11-04 • 20:16:02 / life of matilda
Kom precis hem från gymmet, tränade rygg och armar idag så är väldigt biff nu, eller inte men jaja, ska duscha nu tänkte jag och sen ska jag dra på mig mjukis kläder och bädda ner mig i sängen och kolla lite tv, Kevin åkte precis hem också Så får bli att kolla ensam vilket är mindre kul!

Ser dock att statistiken är super så de är jätte kul! Glöm bara inte att lämna en kommentar! Sen om de är ngt speciellt ni vill att jag ska blogga om, kommentera de då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram