äntligen fredag

2013-11-15 • 17:09:19 / life of matilda
fredag igen, hur skönt?! längtat hela veckan, dock har vi haft en lugn vecka denna veckan kanske därför jag valt att låta bloggen vila lite så jag hinner med lite annat..
jag har iaf tränat på sportlife varje dag denna veckan utan idag.. vilodag idag :) plus att det är helg vilket betyder godis haha,, hållt mig hela vecka stolt!
kom hem från skolan vid 4 så nu ska jag duscha och ikväll är det sverige match så min familj och emmas familj ska hem till min syssling jocke och kolla på deras storbilds tv tror jag så de ska bli kul! kommer mer uppdatering ska bara ta en dusch :) 

kommer snart komma ny header också (y) 

såhär sugen att va med på bild haha..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram