svar på klassfrågestunden

2013-12-06 • 12:17:00 / life of matilda
så här kommer lite svar, ska väl försöka svara så bra det går haha..
 och om det är något ni undrar mer så är det bara att kommentera så svarar jag på de när jag sett :) 


1. Vilka umgås du mest med i din klass? Är Heidi lika smart som hon verkar? :)<3
svar: jag umgås mest med fanny, clara, michis, heidi och louise. jadå hon är smart! :)

2. Fanny verkar så himla go och snäll önska jag också hade en kompis som henne!!
svar: jag det borde du önska, hon är helt galet underbar, så glad att jag lärt känna henne!

3. Vem är roligast i din klass?
svar: gabbe brukar vara den roligaste! 

4. Finns det några snygga killar isåfall vilka?
svar: ja det finns det. :))

5.Vem brukar du sitta med när du sitter med tjejer?  Vem sitter du med om du sitter med killar?
svar: jag brukar sitta med fanny, clara, heidi, michis eller louise när det är tjejerna. när det gäller killarna så är det väl samuel eller oskar tror jag. finns väl även andra men inte som jag kommer på nu :)

6. Vrf skrev du inget om din gamla klass/skola men hela tiden nu ?
svar; det är faktiskt en bra från, jag har ingen aning varför jag inte skrev något om dom förut, blev nog bara inte så.

7. Hur är det att gå med Oscar när han har varit jätte kär i dig? 
svar: vad jag vet så har inte oskar vart kär i mig, och om han har vart de så är det inget som märks nu och det går bra att gå i hans klass.

8. Vem har snyggast killar mellan din klass och den andra ekonomi klassen? ;)
svar; vore ju taskig om jag inte sa min klass. så jag tar väl min klass då :)

9. Vilken linje går du i?
svar: ekonomi på mimers

10. Vem är oscar?
svar: Oskar i min klass antagligen 

11. Är linus snyggast i din klass?
svar: nej men han är snäll :) 

12. Hade du knullat leffe om han ville har hört att du är ganska kåt på han
svar: tack för frågan isak ;) nej det hade jag inte och nej det är jag inte!

13. Är det sant att du gav linus ett bj på festen
svar: återigen isak, nej det gjorde jag inte.

14. Varför sa du att fanny var ful?
svar: har jag verkligen inte sakt, finaste tjejen

15. Är matte roligt ?
svar: nej inte speciellt

16: Vem är största alkolisten i klassen?
svar; haha ingen aning, 

17. Gillar tobias?
svar: han är väl snäll :)

18. hur gammal är du? 
svar: 16 år

19. Är jag snygg?
svar: svårt att svara på eftersom jag inte vet vem du är :)

20. Jämnför din klass nu och din gamla, vilket är bäst? 
svar: hm min gamla klass va mycke tystare och vi blev nog mest tighta i 9an. det va en lugn klass och vi va ganska uppdelade men samtidigt som alla kunde umgås med alla. 
i min nya klass är det rätt mycke snack på lektioner men vi är en stor klass så itne så konstigt. jag tycker vi är rätt tighta men lite grupperat men så är det antagligen för att vi är så många, vi umgås både tjejer och killar och man kan snacka med dom flesta. gillar både min gamla klass och den nya verkligen. mina "nya" tjejkompisar är super goa men saknar att gå med mina hjärtan lollo,cicci och johanna. vi hade det väldigt mysigt och kul tillsammans varje dag i skolan, dock träffas vi fortfarande så det känns väldigt skönt!

21.  Vem/vilka pratat mest? 
svar: isak, gabbe och chris tror jag haha :)

22. kände du någon från innan?
svar: ja, inga tjejer men kände gabbe och chris :)

                                                                            klassfoto (y)

 
 


Kommentarer
Postat av: Martin

Vem är största hunken då?

2013-12-06 ♥ 12:59:14
Postat av: Samuel

är jag snygg?

2013-12-06 ♥ 14:11:20
Postat av: evdeN Eve naKLiYAt

Attractive section of content. I just stumbled upon your
site and in accession capital to assert that I
acquire in fact enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing
to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

Postat av: Nakliyeci

Hello, i read your blog occasionally and
i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam responses?

If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me insane so any assistance is very much appreciated.

2023-10-06 ♥ 01:22:06
URL: http://https://evigetir.com/Nakliyeci-ru-es
Postat av: Nakliyeci

Hi, yes this article is in fact good and I have learned lot of
things from it about blogging. thanks.

2023-10-16 ♥ 20:49:51
URL: http://https://evigetir.com/Nakliyeci-ye-my
Postat av: Nakliyeci

As the admin of this web page is working, no question very rapidly it will be famous,
due to its feature contents.

2023-10-22 ♥ 10:20:44
URL: http://https://evigetir.com/Nakliyeci-pt-pe
Postat av: Nakliyeci

If some one desires expert view about running a blog afterward
i propose him/her to pay a visit this blog, Keep up the pleasant job.

2023-10-23 ♥ 08:28:48
URL: http://https://evigetir.com/Nakliyeci-sv-ke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram