startar jullovet på bästa sätt!

2013-12-22 • 13:43:00 / life of matilda
hej på er!
nu är de äntligen jullov och jag är sååå glad över det. startat mitt jullov på ett grymt sätt! i fredags åkte jag in till stan med några tjejer, köpte dock inget eftersom jag redan var klar med mina julklappar.  sen åkte jag till kevin så julbakade vi hela kvällen jätte mysigt verkligen! sen sov jag där. lördag va jag i idrottshallen och kollade på min syster som spelade för sm och dom vann alla 3 matcher med sjuka resultat, tex 19-5 eller vad de nu va as bra, sen åkte jag på fotbollsträning och efter de fixade jag och johanna oss och drog på fest i romelanda. den va helt okej :) stannade väl till halv 1 kanske. tyckte de va kul att träffa alla. och lägger upp bilder från festen snart, bara några haha.. sen sov jag hos kevin och imorse fick vi julklappar för dom firar jul idag för hans föräldrar är skilda så de va mysigt, vi åt även tomtegröt till frukost. nu är jag iaf hemma och ska byta om och åka ut till stallet. är sugen på uteritt men får se vad det blir och såå, men vi hörs senare!
håll koll för snart kommer bilderna upp!
en grej av julgodiset. tog bara kort på detta :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram