stan med pappi

2013-12-27 • 14:01:18 / life of matilda
imorse gick jag upp vid halv 10 för att åka till stan med pappa. i julklapp fick jag en iphone 5s och idag tänkte vi åka och beställa en så den kommer på måndag eller tisdag nästa veckan, längtar ihjäl mig om man säger så!!
sen åkte vi hem och nu sitter jag i min säng och skriver detta inäll lite snabbt, har gjort ett collage som jag ska lägga ut snart. idag ska jag även träna fotboll i munkegärde och sen ska jag sova hos kevin tror jag de blir :)  
men nu ska jag ringa emma så ska vi planera nyår :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram