påväg att bli frisk

2013-12-14 • 20:28:25 / life of matilda
hej på er!
har vart lite frånvarande de senaste dagarna på grund av att jag hart vart sjuk, dock gick jag till skolan i fredags men mådde sådär. efter skolan åkte jag, kevin och min familj även mina kusiner in till jul på liseberg, hur mysigt som helst var det. vi va där till 22.00 sen åkte vi hem till mej och sov, 
imorse gick vi upp vid 10 och åkte till stan för att julshoppa, köpte jag något? nej.. åh hittade verkligen inget,, 
menmen nu är vi hos kevin och här ska jag sova inatt, mår sådär. har sjukt ont i huvudet och känner mig inte helt frisk menmen får väl ta en till tablett och försöka överleva. 
passade på att uppdatera nu när min älskling är i duschen, själv orkar jag inte ens hänga med haha.. då är de illa.. aja nu ska jag avrunda detta fina inlägg. hörs imorgon eller senare. 
puss&kram ♥

jul på liseberg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram