Min jul

2013-12-25 • 01:37:15 / life of matilda
Åh vilken mysig jul jag haft med familj och släkt! Grymt! Käkat god mat så att jag är helt sjukt mätt, fått presenter som jag är riktigt nöjd över och även äntligen fått lite julkänsla! Vi kom hem vid 23:00 sen dess har jag pratat i telefon med Kevin, plockat ordning i mitt rum och kollat tv, skönt avslut på denna dag' imorgon väntar firande med farmor och farfar! Ser fram emot de så nu ska jag ta och sova! 
Natti hoppas ni haft en grym jul!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram