måndag 2 december

2013-12-02 • 13:55:38 / life of matilda
startade denna dagen vid 9, tog det väldigt lugnt i morse, lyssnade på musik och gjorde mig en god frukost med rostastade bröd och smoothie. sen tog jag bussen vid tjugo över 11. sen dess har jag haft företags ekonomi och just nu har jag juridik, bara spanska kvar sen slutar jag. ska hem plugga och sen ikväll ska jag träna på gymmet med laget, ska bli så kul att träffa alla igen efter att vi haft uppehåll hela november men nu drar träningarna igång, rätt oskönt att ha utomhusträningar på onsdagar menmen så är det. 
ska bli skönt att komma igång med fotbollen, saknat det och är väldigt taggad! 
aja nu ska jag ta och jobba lite här på lektionen. 

bilder från imorse ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram