jag vill uppdatera er, men kan ej

2013-12-17 • 20:02:47 / life of matilda
åh kära ni, jag vill verkligen uppdatera er mycke, har mycke blogg energi och jätte sugen på att blogga mycke men jag hinner verkligen inte det nu, mycke sista veckan innan jullov. just nu sitter jag och pluggar på samhälls prov på 10000 sidor plus 1000 powerpoints att läsa igenom plus mina egna anteckningar, lite överdriv där men inte mycke aså. känns som detta prov kommer gå åt helvete.  dock är jag såå glad att jag fick B på mitt matteprov. andra gången i rad jag får B på matteprov så känns skönt. ska försöka hålla detta nu. vill gärna ha bra betyg i matte även om det inte är mitt starkaste ämne om man säger så.
aja kära ni. kommer bli bättre uppdatering när denna skit är över, vi hörs imorgon, för då kommer jag typ fira för att det va sista provet för terminen. dock en inlämning tills lördagen men den tar vi sen. 
nu samhälls boken, 
puss!

 
stronger then ever. 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

du är grym tjejen!

2013-12-17 ♥ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram