Hur mys?!

2013-12-31 • 00:46:19 / life of matilda
Idag kom min älskade iPhone 5s blev såååå glad! Känns skönt eftersom den är så himla snabb! Och de känns skönt att kunna leverera bra bilder till er. 

Idag åkte jag till Kungälv med mamma för  att handla inför nyår med Emma och hennes mamma, sen åkte vi till tant Rut för en fika med massa prat och skratt! Efter den drog jag hem, grejade med min telefon innan jag drog till fotbolls träningen. Efter de blev jag hämtad av Emma och hennes gula bula Haha.. Vi förberedde inför imorgon oså, vart mycket idag så nu jag jag krypit ner i sängen framför en film och ska snart sova, så vi höra imorgon! 
Godnatt bästa läsare. 2014 ska jag verkligen satsa på bloggen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram