Godnatt!

2013-12-03 • 23:23:41 / life of matilda
Blev så att vi först gymmade sen körde indoor och sen körde lite på gymmet igen, riktigt gott, älskar att träna! När jag kom hem tog mig en lång dusch, käkade lite och nu ligger jag i sängen, ska försöka kolla lite på spanskan igen, vet att de kommer gå skit, är van när de gäller spanskan, de suger! 
Aja imån tänkte jag visa er min nya väska och så funderar jag på att göra en "onsdags video"? Kanske Skulle vara kul, aja vi hörs mer imorgon, puss!

Bra motivation som sitter i hallen på sportlife <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram