godmorgon - onsdag

2013-12-18 • 07:51:00 / life of matilda
Godmorgon,
idag är det prov som gäller. lektionen innan lunch också.. alltid värst för då är man hungrig och då är det svårare att koncentrera sig men så är det och hoppas det går vägen. 
ir kväll skrev jag ett känsloladdat inlägg, har ställt in en tid och tryck på publicera så det kommer ut idag om jag inte ångrar mig under dagen, vore ju fjantigt men vi får se. nu ska jag åka till skolan och försöka göra denna dagen grymt bra, hoppas ni också får en grym dag. ni är nämligen väldigt bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram