dagen före

2013-12-23 • 12:33:25 / life of matilda
åh imorgon är det julafton, längtar! vinter är nog den mysigaste årstiden om de är snö medan sommar är den roligaste. aja jag vaknade iaf vid 10, mådde sådär imorse när jag vaknade,huvudvärk och ont i halsen.. men mår bättre nu när jag tagit alvedon och en dusch. ska börja fixa mig nu och sen dra till kevin. ska bli mysigt att träffa honom även om jag vart med honom varje dag sen fredag.menmen kommer uppdatera under dagen för nu måste jag göra mig i ordning, blir hämtad om 30 min ,
P&K 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram