1 December ♥

2013-12-01 • 23:15:18 / life of matilda
åh, hur mysigt? samtidigt som jag längtar efter sommarn älskar jag vinter, längtar till snön kommer och såklart jullov & julafton. kommer bli såå bra, dock kommer det 3 tuffa veckor nu med mycke plugg och massa prov/inlämningar. alltid så sista innan lov. allt måste bli klart som ska vara klart denna terminen så är det bara och bara att försöka ge gärnet även om det kommer bli tufft!
min första december har vart så mysigt. min kärlek sov hos mig i natt och i morse gick vi upp tidigt (kl 7) för att jag hade lovat min lilla kusin att fixa hennes hår innan hon skulle sjunga i kyrkan så åkte vi med och kollade, så duktiga! efter det slappade vi hemma och sen åkte jag till stallet, träffade sara och vi red under stjärnklar himmel barbacka med varma täcken på våra gosehästar. så himla go avsluning på denna dag och riktigt go början av en ny månad. nu blir det sova för min det och imorgon skolan vid 12. skönt med sovmorgon, vi hörs imorgon. natti! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram