snabbis uppdatering!

2014-02-15 • 16:38:14 / life of matilda
igår hade jag la typ över 40 graders feber och mådde sjukt dåligt!.. så fick sova hemma själv och insåg att det va första natten jag sov själv på hela lovet haha.. kommer bli konstigt att sova själv nu när skolan börjar!
aja, imorse mådde jag mycke bättre, inte helt frisk men bättre så åkte med min kära vän emma som även fyller år idag (grattis bästa) till stallet för att hjälpa henne fixa stallet och rida hennes ursöta ponny. hon har nämligen ramlat av och skadat sig :( det gick rätt bra och efter de åkte jag hem, duscha och vilade en stund och nu ska jag åka till kevin för att sova där och slippa sova själv haha.. kommer nog bli kanon. ska ta de lugnt för imån är det fullt upp! 

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VÄN! ÄLSKAR DEJ RUNT JORDEN 100000 GÅNGER!

 

Kommentarer
Postat av: Helena R

Härligt att febern börjat släppa :) Hoppas du får en trevlig kväll :)

2014-02-15 ♥ 16:44:37
URL: http://www.imakeyousmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram