sjuk..

2014-02-18 • 18:17:42 / life of matilda
förlåt för den kassa uppdateringen men har haft feber och mycke annat så har inte direkt vart så sugen på att ta upp datorn och blogga. därför fick bloggen vila nu när jag är sjuk.
har vart hemma från skolan idag, sjuk som sagt. inte gjort något bara legat i sängen hela dagen och tagit de lugnt, ska nog va hemma imorgon med vilket känns segt..! 
men så är det nu och så fort jag blir frisk tänker jag ta tag i bloggen verkligen.. men nu ska jag fortsätta vila så vi hörs senare idag! kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram