Matblogg?

2014-02-08 • 21:11:56 / life of matilda
Haha min blogg verkar ju för tillfället bara handla om mat.. Köpte lite saker i stan förut som jag tagit kort på så ska bara lägga över dom på datorn! Så får ni se dom ikväll eller imorgon! 
Sen tänkte jag kanske dra igång en frågestund, vad tycks om de?
Nä nu ska jag kolla mello med min familj och älskade pojkvän! Antagligen lite skit dåligt som vanligt haha men är lite tradition så ändå mysigt att kolla på..

Morgondagen är fullspäckad med massa grejer! Kommer vara fullt med saker från kl 9 till sent på kvällen. Ser jätte mycke fram emot de så inga problem! 

Idag stog jag för att fixa efterrätten, hur gott ;)

Smygtitt på lite av shoppingen

Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

Nej vad gott det ser ut!

2014-02-08 ♥ 21:16:52
URL: http://fannystaaf.se
Postat av: Silke

Åh, vad gott det såg ut!

2014-02-08 ♥ 21:17:39
URL: http://silkez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ha frågestund

2014-02-08 ♥ 22:32:05
Postat av: Broox

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/y8x3u4lc

2022-03-25 ♥ 04:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram