Massa planer

2014-02-09 • 16:57:46 / life of matilda
Denna dagen har bara runnit iväg, vaknade upp bredvid min prins kl 9 i morse, sen hämtade vi Fanny vid 11 så handlade vi inför tjejkvällen, efter det åkte jag upp till stallet, fixade åt  4 hästar dvs hela stallet och sen red jag finaste jasmine! Red ut barbacka. Sen hämta mamma och Fanny mig så åkte vi ut till mitt sommarställe där vi ska ha FF och tjejkväll ikväll ska bli så mysigt, vi bli ca 6 st brudar som ska ha huset för oss själva och sen sova här i natt, blir perfekt! 
Har precis duschat och medan Fanny duschar väntar jag på att världscupen i hoppning ska börja hehe.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
Hej! Mitt namn är Matilda Höjer och jag är 16 år, jag bor i kungälv strax utanför Göteborg. Jag går första året på gymnasiet Mimers Hus, linjen Ekonomi. På fritiden spenderar jag mycket tid med min pojkvän som jag vart tillsammans med i över 2,5 år, umgås även med vänner, rider och spelar fotboll. Jag är en tjej som älskar att shoppa och det kommer visas upp här i bloggen. Ni kommer även få ta del av mitt intresse för hästar och fotboll. Men bloggen handlar mesta dels om mitt liv, hoppas du gillar det!



Instagram